image
Tijdens deze corona-crisis proberen we met onze Horeca klanten mee te denken om toch een bron van inkomsten te genereren en een passende oplossing te vinden! Voor veel horeca ondernemers is dit een zware financiële tijd. Klanten blijven weg uit uw horeca-gelegenheid en personeel moet teleurgesteld naar huis gestuurd worden. Het biedt echter ook kansen voor vernieuwing! 

Wist u dat wij een eigen webshop label hebben, genaamd besteleenvoudig.nl. Een aantal van onze klanten gebruiken het al dagelijks en zeker in deze onzekere tijd biedt het uitkomst. Het is namelijk mogelijk om ook via de webshop bezorging aan te bieden. Bekijk online onze demo.

U kiest zelf voor welke bezorgingsgebieden u uw diensten wilt aanbieden. Zaken als het minimaal bestelbedrag of bezorgkosten zijn per postcode door te geven. 

Voordelen van de webshop

  • Automatisch koppeling aan uw kassasysteem;
  • Productinformatie komt automatisch uit uw kassasysteem;
  • De bonnen komen bij u in de keuken uit printer en de bestelling staat meteen in de kassa!;
  • Online betaling via iDeal;
  • Bezorgfunctionaliteit zit standaard in de webshop;
  • U blijft in contact met uw gast;
  • Met bezorging ontzorgd u uw gast.

Een voorbeeld van onze webshop is te zien via:
https://www.besteleenvoudig.nl/demo


De kosten?
Om u snel verder te helpen rekenen we de eerste maand geen abonnementskosten á 40 euro excl BTW. De implementatiekosten bedragen eenmalig het speciale actietarief van € 400,- excl BTW. 

Rekenvoorbeeld:
Maand 1: Alleen 399,- excl BTW om de webshop te koppelen.
Maand 2: Slechts € 42,- excl. BTW per maand voor een volwaardige webshop met kassa koppeling. 

Meer informatie? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of telefonisch via 074 267 0118

wij zijn trotse partner van